Mesaj Important-29 ianuarie 2014

Daniel Gaucan-Traitor si Spirit Liber

72 0re
Dragii mei, 
am citit acest mesaj, l-am tradus în limba română și vi-l trimit și vouă. Vă cer să vă folosiți intuiția și discernământul. Eu nu sunt o panicardă și nu pot garanta (nimeni nu poate din păcate) că este valabil sau nu. Ceea ce pot să spun este că doamna care a primit și dat mai departe mesajul este un medium recunoscut pentru mesajele pe care le primește și dă mai departe. Nu știu dacă este sau nu semnificativ faptul că suntem în ajun de lună nouă și de an nou chinezesc. Oricum, păstrarea stării de echilibru și metoda recâștigării ei este foarte bună și utilă.
 
 

Bazându-mă pe informațiile pe care le-am primit de pe Andromeda și Pleiade, pe viziunile în care am fost împinsă și pe mesajul pe care l-am primit, mi se arată că un val mare de noi informații și de distrugere a matricei…

View original post 888 more words

Leave a Reply

